Torsdag 0806

Idag har Sofia fått svar på röntgen som hon gjorde i tisdags, det ser inte bra ut, men vi ska inte måla fn på väggen ännu.
Hon kommer att få en kallelse för biopsi så fort som möjligt, och när vi fått svar på den så vet vi vad som händer...det är ganska jobbigt just nu. Men Sofia jag vet att du är stark, och vi finns här för dig.

Tog en promenad up till Kullens fyr.



Var ute och gick i ca 4,5 timme, det var ungefär 5 km upp till fyren, fikade där uppe sen gick vi ner till silvergrottan, och det var ingen lätt klättring på dom bergstens skrevorna. Tog stigen tillbaka tillbåten, och rätt var det var så stog jag nästan öga mot öga med en ko, men vad söta dom var. Tog en dusch när vi kom tillbaka till båten och det kan jag säga behövdes, så blöt av svett som man var efter den vallfärden.
Ove, Eva-Lee och Oscar kom på besök, vi gick upp till restaurangen och åt fisk. Sen gick vi tillbaka till båten och spelade lite kort, tror Oscar gilade det. Kul att ni kom och hälsade på.
Imorgon lättar vi nog ankar igen, får se om det blir Anholt.

Kommentarer
Postat av: Karl-Axel

Trevlig blogg. Ficktippset via Carina. Var är ni nu. Själv är jag i Hunnebostrand. Har råkat ut för en infarkt för 8 darv sedan, men mår mycket bra just nu ialla fall.

Karl-Axel

2009-08-09 @ 16:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0