Hemma igen

090909 Onsdag

Nu är det snart två veckor sedan jag var ute vid båten sist. Det finns dom som redan har tagit hem sina båtar, och det börjar kanske bli dags att göra det, men vi skulle vilja ha ett par helger till innan vi kör hem inför motorbytet. 
Har varit i Mjölby och hjälpt Sofia efter hennes operation (under tiden som Gustav varit i Spannien och hälsat på sin bror) åkte hem därifrån igår kväll, och idag ringde dom från hematologen och sa att dom inte kan hitta någon aktivitet i lymfkörtlarna, och ett helt berg trillade ur bröstet på mig, vad glad jag blev för Sofias skull. Nu kan hon fortsätta att studera som hon så gärna vill, och behöver inte tänka på cellgifter och isolering.
Det var skönt att komma hem, har bara varit hemma en vecka på hela sju veckor.
Hoppas att det blir bra väder till helgen, då kanske man kan ta sig till Väderöarna en gång till i år.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Motorbyte? Jag bytte motor i vår förra båt, men då var den över 25 år. Låter tidigt, eller är det något som hänt?

2009-09-18 @ 22:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0