0613 Hunnebostrand

0613 Fredag Hunnebo

 

Åkte ut till båten efter att vi varit och sagt grattis till Fidde.

Gick bort till Kanten och åt mat, sen kom Karl-Axel och Gisela vi satt och pratade till ganska sent.

 

 

0614 Lördag Hunnebo

 

Stefan körde ner mig till Smögen innan han åkte ner till Kungälv för att fira Bellans 18-års dag. Hade köpt Lasse Åberg glas och Gerbera åt henne.

Jag gick på bryggan en stund, sen köpte jag två wienerbröd och gick bort till syster Johans båt och han satte på kaffe. Efter det grejade han med sin förtöjning i aktern med nya kättingar från botten.

Anna W kom och hämtade mig på em, hon bjöd på en väldigt god gulashsoppa och en kopp kaffe efteråt.

Strax innan kl 18 gick vi bort till Kanten för att se på EM fotbollen Sverige-Spannien som vi tyvärr förlorade i 92:a minuten, åt mat där sen efteråt gick vi bort till våran båt och gjorde iordning en irish coffey, det var Anna, Johan, hans chef, Krister B, syster, Karl-Axel, Giesela och vi.

 

 

0615 Söndag Hunnebo

 

Gick bort till Anna en sväng på fm, sen fixade vi lite mat, efter det kom Ove o Eva-Lee och tog en kopp kaffe tillsammans med oss. Sen skulle dom åka förbi Henån och titta på deras nya båt på hemvägen, så vi gjorde iordning och åkte med ut till Henån och kolla, vad stor och fin den var, den kommer dom nog att trivas i.

Sen åkte vi hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0