0703 Hunnebostrand

0703 Torsdag Hunnebo

 

Sara ville låna en bil på em för hon och Emma skulle åka ut till Smögen så jag och Barro passade på att åka med till Hunnebo.

Barro och jag tog en roddtur med gummibåten bort till Seaport och kolla om Ove och barnen var där, och det var dom även Eva-Lee var med.

På kvällen blev jag inbjuden att äta räkor hos dom, det var trevligt, barnen fiskade makrill från bryggan och Oskar fick en fin firre, plus flera småfiskar.


 Eva-Lee och jag satt och pratade tills klockan var 01,30 sen tog jag Barro och gick hem till våran båt, vi somnade direkt båda två.

 

0704 Fredag Hunnebo

 

Barro och jag har bara tagit det lugnt idag, vi har varit ute på St Görans Ö och promenerat och slöat i båten. Tog ett bad och en dusch bakom båten innan Stefan kom ut, det var riktigt skönt efter denna varma dag.

När Stefan kom så gjorde vi iordning grillen så att vi fick i oss lite mat, efter det kastade vi loss och åkte ända bort till Sea Port la oss på utsidan vågbrytaren, och sen umgicks vi med Ove och Eva-Lee och ett par trevliga bekanta till dom. Även Barro var med i deras båt han fick tom en egen fleece filt att ligga mjukt på av Eva-Lee.

0705 Lördag Hunnebo Sea Port

 

På fm tog vi oss upp till Dannemark.

Tog en fika på land när vi kom upp, sen badade vi och spelade boulle med Sofia och Oskar på sandstranden. Även Barro försökte vara med fast kloten är lite hårda.

Grillade framåt kvällen, sen satt vi i våran båt och spelade kort.

Barro trivs med att vara med i båten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0