Helgen v 26

Fredag
Tog vägen om Smögen när vi åkte ut till Hunnebo och köpte räkor hos Göstas. Gick över till Fidde o Carina en stund efter att vi hade ätit, där var Skogsberg, Matz o Maud, Tony o mimmi, Daniel o Sanna och så kom vi...

Lördag
Carina och jag tog en rask promenad innan vi gav oss iväg norrut, dom la till på Lyngö men vi ville segla lite längre så vi gick genom gluppö och vidare upp mot Havstensund, och la till vid Lygnhuvudet en trevlig vik.



har badat första gången för i år 18,5 grader i vattnet, men det var väldigt varmt på land, så det var skönt att svalka sig.



På kvällen gick vi upp på berget, tog med en pick nick korg och titta på solnedgången, satt där uppe bortemot 1,5 timme.



Söndag

Efter frukost gick jag på toaletten och när jag skulle spola gick det inte... Visar sig att jag fått in en brännmanet i spolsystemet, försökte få bort den det gick inte så bra, fick skruva loss toan när vi kom till Hunnebo och spola bort alla trådar och gelé med vattenslangen. Vi fick iaf en fin genackersegling hemåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0